4 June 2009

Something hilariously

ok there,good evening :)

so,kn bgi2 ceta ney yg kononnya bgi ku.kelakar.now the story start with this.tdi im super duper bored.so i suggested to sleep at my grandma house ney kn.firstly,bgi tau my mom yg aku kn tdr pat grandma house.so , so , my mom agree with that. supayah nda keakhiran,aku mkn awal dlu,tau apa nah mkanan ku ?? aku makan mee sedap !! delicious, and abis sja ku mkn.semua pinggan2 simpan sja dlm sink..hahaha am i so lazy,right ??


then,before i told my sis,liat kn aku jln ke sblh tmpt rumah nini.tapi nda jadi psl my dad ada di bwh rumah.before i felt too scare lh,kali ada my dad di bwh umh i'm being so brave tpi belari ke rumh nini.lol ! tadinya,i would come in from front door kan.kali nda jadi guess what ? tmpat rumh nini ku ane ada sebuat pokok mangga.tmpat nya gelap lh ne.sunyii lgi.so tambah lgi ada bunyi burung,anth burung apa x tuu..so at that time and same where.i heard this HILARIOUS sound.. this sound same as like org "menabas rumput" think it ? seriously tym atu aku msih blank what can i do,and bangang lagi ku ne.so i turn my face to right.and aku nda nampak apa2.but that sound msih ada. i didn't thought yg negative2 lah.so abis ku menulih ke arh atu,

tarus ku bebalik ke blkang and lalu ke pintu dapur umh ne...laju larii ku.wooow. so masah ne mls kn mikir yg mcm2.just think positive !! now bella end until here.

0 comments: